Συνεχίστηκε σήμερα στην Επιτροπή Παιδείας και Πολιτισμού, η εξέταση του πολύ σημαντικού ζητήματος του σχολικού αθλητισμού και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες. Ενώ υπάρχουν προγράμματα και πολλές χιλιάδες παιδιά ασχολούνται με τον αθλητισμό, εν τούτοις τα προβλήματα που υπάρχουν είναι τεράστια. Έχουμε ελλείψεις σε εγκαταστάσεις και εξοπλισμό, πολλές κλειστές αίθουσες γυμναστικής χρησιμοποιούνται και για άλλες σχολικές δραστηριότητες λόγω έλλειψης χώρων, ενώ παρατηρείται και μια σοβαρή αμέλεια στη συντήρηση των γηπέδων σε αρκετά σχολεία. Επιβάλλεται να γίνει ένας στρατηγικός εθνικός σχεδιασμός για την ανάπτυξη και συντήρηση των αθλητικών εγκαταστάσεων στα σχολεία, ο οποίος θα δώσει την απαραίτητη ώθηση στους μαθητές να ασχοληθούν σοβαρά με τον αθλητισμό αλλά και στους εκπαιδευτικούς να διδάσκουν σωστά το μάθημα της φυσικής αγωγής.
Αναφέρω ενδεικτικά και παράλληλα καταγγέλλω, ότι υπάρχουν σχολεία ιδίως στην ύπαιθρο, όπου από τον Οκτώβριο που αρχίζουν οι παγωνιές και οι βροχές έως τον Μάρτιο, τα παιδιά δεν κάνουν το μάθημα της γυμναστικής, όπως το δημοτικό σχολείο Κακοπετριάς – Γαλάτας, στο δημοτικό σχολείο Ευρύχου αλλά και άλλα σχολεία που βρίσκονται στις ορεινές περιοχές που δεν έχουν τις κατάλληλες αίθουσες για το μάθημα της φυσικής αγωγής.
Επίσης, σε συνάρτηση με το πιο πάνω, αναφέρω και καταγγέλλω για 4η-5η φορά σε αυτά τα δύο χρόνια, με τους αρμόδιους να μην έχουν ενσκήψει στο θέμα, ότι πολλές αίθουσες για τις οποίες ξοδευτήκαν εκατομμύρια ευρώ, για την άθληση της νεολαίας στις ορεινές περιοχές, έχουν αφεθεί στο έλεος του Θεού. Αίθουσα Γλαύκος Κληρίδης στον Αγρό, βρίσκεται εγκαταλελειμμένη, αίθουσα Χαράλαμπος Κουκκουλαρίδης στη Γαλάτα και πιστεύω θα υπάρχουν και άλλες παρόμοιες αίθουσες παγκύπρια.
Σαν Επιτροπή Παιδείας και Πολιτισμού θα συνεχίσουμε την εξέταση του θέματος με παρούσα την Υπουργό Παιδείας και τον πρόεδρο του ΚΟΑ για να δώσουμε λύσεις σε αυτά τα σοβαρά προβλήματα.
Ως Δημοκρατική Παράταξη – Συνεργασία, θεωρούμε ότι ο σχολικός αθλητισμός αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την υγιή σωματική αλλά και πνευματική ανάπτυξη των παιδιών μας και θα παρακολουθούμε τον προγραμματισμό του Υπουργείου Παιδείας, συμβάλλοντας και με δικές μας εισηγήσεις και προτάσεις.